در نشست مشترک با مدیر مرکز هنرهای نمایشی 1

نشست مشترک مدیرعامل موسسه فرهنگی سرو امید با مدیر مرکز هنر های نمایشی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری سرو امید در ابتدای این نشست که با هدف بررسی راهکارهای همکاری در زمینه های هنری بین دو مجموعه برگزار شد،دکتر جلالی ضمن تبیین اهدا، و راهبردها و عملکرد موسسه سروامید در یک دهه گذشته، بر توانایی علمی و تخصصی و ظرفیت نیروی انسانی موسسه در راستای ارتقاء فرهنگ هنری امامت اهل بیت علیهم السلام ، پیشنهاداتی در خصوص آموزش، تصحیح نسخ طوما،خلق پرده های نمایش با محوریت مبانی نظری و کلامی شیعه ارائه کرد.

جلالی با بیان آنکه بسیاری از نظرات اساسی در حوزه معارف در قالب هنر ماندگار شده است ،به تببین نظام فکری ،روش تولید و آثار خلق شده در موسسه سروامید با رویکرد ایرانی- اسلامی پرداخت.

در ادامه این نشست کورش زارعی مدیر مرکز هنر های نمایشی حوزه هنری، از شکل گیری ارتباطی نظام مند بین مراکز علمی- فرهنگی و حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی ابراز خرسندی کرد.

در نشست مشترک با مدیر مرکز هنرهای نمایشی2

زارعی گفت: ظرفیت ها و نیاز های حوزه هنری سازمان تبلیغات در مساله تولید و خلق آثار هنری لزوم این گونه جلسات و بررسی راه های تعامل نزدیک تر را دو چندان می کند.

طرفین در  ادامه این نشست با بررسی موضوعات همکاری از جمله خدمات علمی _ تخصصی در مورد تصحیح نسخ طومار، تولید نمایشنامه ها و تئاتر های امامت محور، لزوم گسترش شبکه هنرمندان امامت، بر اولویت آموزش هنر مندان عرصه نقالی و هنر های تجسمی  در حوزه مبانی نظری و کلامی تشیع، و استعداد یابی از طریق برگزاری رخداد های فرهنگی تاکید کردند.

در پایان این نشست  پیشنهاد امضاء تفاهم نامه همکاری فیما بین، در موضوعات آموزش و دوره های دانش افزایی، ارائه خدمات علمی و تخصصی در جشنواره های ملی ، تسهیل بهره مندی مندی از شبکه هنرمندان، ارتقاء شناخت هنری متخصصین امامت و تولید و خلق آثار در حوزه هنر های مکتوب و تجسمی مطرح و مورد توافق طرفین قرار گرفت.