معاونت آموزش مؤسسه فرهنگی هنری سرو امید در مصاحبه ای با محوریت سیزدهمین دوره آموزش حضوری مبانی امامت به تشریح برنامه ها و فعالیتهای مؤسسه در این زمینه پرداخت.
ناطق الاسلام با تبیین فعالیت های انجام شده برای فراخوان دوره در فضای مجازی و مدارس علمیه و دانشگاههای سطح شهر تهران، خبر از افزایش 400 درصدی استقبال کنندگان و ثبت نام حدود 200 نفر از طلاب و دانشجویان را داد وی سپس افزود: پس از دوسال رکود با توجه به بیماری کرونا ، شاهد استقبال قشر تحصیلکرده در سطحی بالاتر از گذشته هستیم.
معاون آموزشی مؤسسه سرو با اشاره به کمبود فضای آموزشی در مؤسسه گفت: بابت پذیرش تمامی افرادی که شرایط حضور در مؤسسه را داشتند، محدودیت داشتیم که انشاالله با راه اندازی دوره مجازی آموزش امامت در آینده ای نزدیک، این مشکلات برطرف خواهد شد.
ناطق همچنین با اشاره به عناوین دروسی که در شورای آموزش مؤسسه تصویب شده است، دوره را با 12 عنوان معرفی کرد که در 4 نیم ترم با حضور تعداد 12 نفر از اساتید مجرب و مبرز امامت ارائه می شود و در پایان برای ورود به دوره تکمیلی گزینش لازم انجام خواهد شد.
برگزاری کارگاه های مطالعاتی و نشست های علمی در موضوعات مرتبط با عناوین دروس دوره مبانی ازدیگر برنامه های این معاونت خواهد بود.
وی در پایان با اشاره به تشکیل دوره تکمیلی، متشکل از دوره قبل، نقد کتاب، مقاله نویسی و انجام کار تحقیقی را ازاهداف آن بیان کرد.