به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی هنری سرو امید اختتامیه بخش نهاد و مؤسسات مردمی نمایشگاه قرآن کریم با معرفی مؤسسه سرو امید به عنوان غرفه برتر بخش نهادها و مؤسسات مردمی سی امین نمایشگاه قرآن برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسئولین نمایشگاه بین المللی قرآن برگزار شد از فعالیت ها ی موثر و متفاوت مؤسسه فرهنگی هنری سرو امید در راستای دانش افزایی مخاطبان و بازدیدکنندگان از این نمایشگاه تجلیل شد.

حجت الاسلام سید مهدی رضوی استاد موسسه و مسئول برگزاری غرفه سرو امید در سی امین نمایشگاه بین المللی قران ، هدف از این حضور را ارتباط با اقشار عمومی جامعه و تبیین جایگاه امامت در قرآن بیان نمود.

وی در ادامه ضمن تبیین هدف موسسه سرو امید با عنوان عمومی سازی مبانی نظری اندیشه امامت در بین اقشار مختلف جامعه گفت: بسیاری از مطالب در حوزه امامت در قرآن کریم از نظر عامه مردم مغفول مانده است که این نمایشگاه ها فرصت مناسبیست تا قدری زمینه پر کردن این خلاء ها را فراهم سازد.

رضوی با بیان اینکه در این مدت قریب به ده هزار نفر در برنامه های این غرفه شرکت نمودند افزود، برگزاری روزانه مسابقات  به صورت حضوری و  مجازی، اجرای تاک شوهای مذهبی در جهت تبیین آیات ولایت و امامت در قرآن با استفاده از اساتید مجرب از جمله برنامه های این مجموعه بوده است.

این فعال فرهنگی با ذکر این نکته که نباید از آموزش کودکان و تربیت اسلامی ایشان غافل شد گفت: در غرفه نمایشگاه امسال فضایی برای بازی و سرگرمی کودکان اختصاص داده شده بود.

وی تاکید کرد نوع بازی ها در این غرفه به گونه ای طراحی شده بود تا ضمن سرگرمی و ایجاد فراغت برای والدین به جهت حضور در غرفه  موسسه سرو امید ،نکاتی از معارف برای کودکان نیز آموزش داده شود.

این فعال فرهنگی با اشاره به تنوع برنامه های اجرا شده از جمله برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در راستای پاسخگویی به شبهات مطرح در فضای مجازی ، نیاز به گفتگوی دینی در جوامع جوانان و نوجوانان را از جمله نیاز های اساسی جامعه ء امروز بر شمرد.

این فعال فرهنگی با اشاره به استقبال کم نظیر مردم از جلوه های جدید تبیین و  ارائه مطالب و معارف اسلامی ، خواستار توجه ویژه مسئولین نمایشگاه قرآن به بخش عمومی مردمی شد و حمایت فرهنگی و مادی ایشان را در اختصاص جایگاهی مناسب خواستار شد.